NIK AZIZ JANGAN AMBIL ORANG JAHAT SEBAGAI HERO BEB !



Kerajaan negeri Kelantan adakan operasi meruntuh bersih sarang maksiat beb! hingga patah-riuk wanita yang dianggap terlibat beb !. Tapi yang diruntuhkan hanya rumah buruk beb !.

Nampaknya Nik Aziz, cukup marah dan mengamuk beb,  tak sedar sarang pelacuran jadi jirannya. Patut Nik Aziz ucap terima kasih kepada Kickdefella cara terbuka dan minta maaf kerana memanggilnya  Quraishy yang banyak menyelamat belio dari maksiat dan digari ole SPRM beb . ek..

Bangunan, rumah bole musnah beb, tetapi manusia yang terlibat sukar dimusnah beb. Mereka akan cari jalan cari makan cara lain pulak. Manusia sentiasa berfikir untuk mengelak dari ditangkap beb!. Berbagai sendikit akan diatur sulit-sulit beb, sehingga ada pendedahan baru. ek..

Difahamkan ada banyak lagi yang belum terdedah beb!. Ada pelacur yang dibekalkan cara profesional kehotel-hotel beb. Itu belum didedahkan lagi !.

Apa yang penting, Nik Aziz jangan cakap banyak sangat memburuk-burukan pihak lain beb!. Kena percaya beb !. Nik Aziz jangan ingat sentiasa  sempurna beb itu gue beri ingatan. Kebelakangan ini satu demi satu keburukan pimpinannya terbuka  ek..

Nik Aziz sendiri pun tau, jika seseorang itu suka mendedahkan keburukan pihak lain Allah akan buka pula aibnya beb !. Segala-gala yang berlaku diatas bumi ini ada pengajaran kepada manusia beb!. Jangan lupa bahawa Allah SWT menjadikan manusia ini ada kekuatan dan kelemahannya sekali beb.. Sebaik mana, sealim mana akan ada juga lemahnya beb..

Cukuplah mengeluarkan Paktua-paktua yang karut itu wahai Nik Aziz !. ek.. jangan subahat dengan mereka yang terang-terang melakukan maksiat dan barang yang Allah SWT larang. Orang yang jahat, khianat dan melanggar hukum Allah SWT jangan dijadikan 'hero'  ek. Itu gue pesan. Kembalilah kepangkal jalan.ek.

1 ulasan:

Anonymous berkata...

dedahkan lagi kalau dia buat tak pasai lagi