PKR TUNTUT KERUSI KERDAU DARI PAS

                                 Haji Suhaimi Said

PRK Kerdau dan Merlimau dijangka akan diadakan serentak beb. DiMerlimau PKR telah memberi laluan kepada Pas untuk bertanding bagi Pihak Fuckatan. PKR bertolak ansur kerana Pas mendakwa Merlimau adalah kerusi tradisi mereka. ek..

Bagaimana pun PKR menuntut kerusi Kerdau diberikan kepada PKR walau pun kerusi tradisi Pas. Jika Pas tidak bertolak ansur, ternyata Pas tamak kata sumber yang rapat dengan PKR.

PKR telah bersedia untuk bertanding kerusi Kerdau. Jika Fuckatan memutuskan PKR bertanding maka PKR akan meletakan Ketua PKR cabang Kuala Krau Haji Suhaimi Said akan bertanding. Suhaimi adalah orang paling layak kerana belio seorang profesional (peguam). Adalah sukar bagi BN meletakan calon setanding dengan Suhaimi.

Kali ini PKR akan berkeras, jika Pas tetap ingin mengekalkan kerusi tradisi itu beb!. " Ini pilihan raya kecil, jika Pas jujur untuk berpakat maka sesuailah jika diberi peluang kepada PKR pula bertanding diKerdau, sebagaimana PKR merestui Pas bertanding di Merlimau". kata ahli PKR yang gue temui tidak mahu namanya disebutkan.

PKR optimis beb, mereka dapat bertanding diKerdau. ek..

Tiada ulasan: