GEMPAR -PAS TUKAR PERJUANGAN ISLAM KEPADA MELAYU PULA



PAS sudah mula tukar dari perjuangan menegakan negara Islam kepada perjuangan melayu pula beb!. Satu konvensyen Melayu akan diadakan di Dewan Majlis Bandaryara Shah Alam beb!. Hahahaha...

Depa kata bukan nak ambil alih peranan Pekasa atau UMNO beb tetapi atas kesedaran orang melayu tidak menyokong Pas dan kuat menyokong UMNO. Konvensyen itu bertujuan sebagai persediaan PRU 13 beb . ek..

Hadir dipersidangan itu nanti adalah oarang yang paling benci menyebut bangsa Melayu Nik Aziz.   Ketua Menteri Rasis tahap babi Lim Guan Eng hadir sama dan Presiden Pas  Haji Abdul Hadi Awang. 

Paling gue ketawa  Bapak Rasis Lim Guan Eng dijemput sama beb !. Cubalah kita bayangkan bertapa kartun nya Pas sekarang. Dari haram berkawan dengan  Kafir mereka berkawan dengan kafir harbi. Dari haram perjuangan menegakkan Melayu apa yang mereka kata sebagai asobiyah maka mereka buat konvensyen Melayu beb hahahaha.. Dah tentu tinggal hasrat tubuh negara Islam beb !.

Siang malam berubah prisip perjuangan beb !.  Nasib baik dia tidak terpikat lagi dengan ideologi kominis beb. Jika tidak mungkin mereka buat konvensyen Komunis pulak  muahahahaha...

Begitulah jika sebuah parti politik yang tidak berpendirian beb !. Prinsip perjuangan bole berubah sekelip mata beb !. Tidakkah ianya nampak bodoh !.

Orang yang berusaha sedaya upaya menghapuskan hak melayu dan Islam diajak sekali dalam konvensyen itu nampak sangat main wayang kononnya berjuang untuk melayu hanya semata untuk undi PRU 13 beb Ek..

PKR pula tidak dijemput hadir beb !. Mereka semakin sudah yakin AnuWAR melakukan liwat beb ! ek..


2 ulasan:

Anonymous berkata...

Kenapa penyoukong PAS ni bodoh-bodoh belaka. Munking sebab banyak minum air kotor kat Kelantan kut. Pikiran pun terbantut lalu boleh percaya pembohongan Parti Isle Kelantan PAS.

Anonymous berkata...

otak orang pas memang karat dan berlobang huhuhu