KEMPEN 'MAYBANK LAST' LANCAR BEB !.



Gue Sekarang, sudah kena penyakit tak bole lihat warna kuning beb!. Gue ingat gue sorang jer, kawan-kawan gue pun sama beb. Gue kalu nampak warna kuning gue jadi geram dan mau marah beb !.

Rupanya gue kena penyakit benci Maybank beb!.  Kempen anti Maybank sudah masuk gue punyak otak lalu  keluar gue punya wang beb,  akaun gue  sudah pindah dalam CIMB beb. Ini Maybank banyak celaka punya. Selagi itu Zafrul tak berhenti gue mesti kempen ' maybank last'  beb.

Gue desak supaya Felda buka cawangan CIMB dibangunan Felda Jalan Semarak, tutup itu Maybank cawangan Felda sekarang beb !.  Silap-silap puak yang dakwa felda  rugi itu datang dari maklumat geng-geng malaun Zaferul itu beb !.

Hallo Zafrul !. Apa lo tunggu ? Wei... kalu lo handal sangat investment lo invest sendiri beb !. Apa lo makan gaji beb?. Kalu makan gaji lo jangan gigit tangan lo punya tuan beb !.

1 ulasan:

shahrul berkata...

lapor kat sini http://amplicate.com/hate/maybank