TERASA SEDIH - SELAMAT JALAN KJ

                                                     ngap sayot

                                           ngap sayot

                                                ngap..ngap sayot

Gua sedih beb ! KJ tak mau tahan lagi kerusi Parlimen Rembau PRU akan datang. Gua sedih Beb. Gua nangis beb baca twitter KJ Beb. Gua tau ini mesti  'kunyit hangit' punya fasal beb. Kunyi hangit selalu cakap terus terang beb.

Gua tak bole bantu KJ.  Lu pergilah selesai apa barang lu belum puas beb. Lu jalan kaki katas kepala bawah tak ada orang ganggu beb. Kalau barang baik ajak gua sekali tompang semangkok beb. Lu ada duit dulu sakau rata masa  bapak mentua lu presiden lu kasi habis beb. Enjoy. Ini politik pusing kepala beb.

Gua tak mau masuk politik, gua sudahlah ikan kering nanti orang politik kasi perah gua punya minyak dan suruh gua berenang lagi sakit beb.  KJ lu join gua punya kelab lagi baik beb. Gua punya kelab banyak cantik punya. Gua punya kelab banyak awek cantik beb.  Gua iklan enternet kasi mereka jadi model mereka masuk register jadi gua punya modal beb. Gua hantar sana hantar sini dalam pada model punya industri gua bikin duit beb.

KJ, Lu jadi ketua pemuda UMNO kasi koyak lu punya punya poket buat apa. Ini bukan lu punya zaman. Lu punya zaman sudah lepas lagi kalau mau lu tunggu itu kunyit hangit rehat dulu baru lu sedap beb. Selagi itu kunyit hangit ada lu sakit.  Itu kunyit hangit bisa maa. Kalau dia cili kasi tarok buntut lu panas beb. Itu kunyit hangit hangit susah mau beli beb. Kalau betul-betul lu banyak duit lu kasi bungkut kunyik hangit seomor hidup , kasi bersra cukup kaya then ada peluang beb...

KJ , lu tengok Isa samad sudah naik balik beb. Dulu lu kerjakan isa samad sampai itu kerdil duduk dalam telaga buta beb. Sekarang  Najib angkat dia, lu matilah Beb. Itu Mukhriz pun sudah tunggu beb. Sekarang dia   asah lawi mau laga sama lu apa lu tunggu?. Ini kali lu masak beb. Kalau lu tak kalah lu lari siang-siang orang tak boleh ukur beb.

KJ, lu belajar pergi oxford sana  perempuan arab lu boleh sapu. Tengok itu Tan Sri  Taib Mamud kawen budak Lebanon  fush.. cantet....cantet...cantet.... gua tengok gambar Fush...... sayot...

Ingat maa..... lu dapat arab bagus punya nanti bila guling lu kasi fikir lanyak kunyit hangit maa.

ngap..sayot..sayot..sayot

1 ulasan:

SSS Admin berkata...

Salam Sejahtera Tuan/Puan,

Kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) amat berbangga dan berterima kasih di atas sokongan Tuan/Puan dengan memaparkan logo SSS di laman citra Tuan/Puan sebagai tanda sokongan.

Laman citra Tuan/Puan adalah kini tersenarai di senarai e-Patriot kami.

Sekian, terima kasih.

"SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA"

Admin SSS