APA FASAL TAK BOLEH BUAT SPEKULASI PADA KJ ?

                       ini gambar gua dulu beb. gua minat senapang beb.

Gua hangat ada orang cakap tok bole buat spekulasi  KJ mau berhenti tak mau tanding.  Ini bukan gua reka beb, Ini dia sendiri cakap ! gua ulang Dia cakap tau?. Dia kasi publish dalam twitter tau?  Lu Bacalah. Wah banyak senangla macam itu terang-terang dia kencing tengah jalan panggil kita hidu  Perrrgh.

Lain kali mau cakap fikir dulu. Bila orang bincang kedai kopi hal ini ada pembela suruh kita diam. Pundeklah. Mau berhenti- berhenti- berhentilah. Apa tunggu ?. Kasi pilihan raya kecik lagi bagus itu rembau. Cakap banyak senang.  Ini bukan spekulasi.

Eluk berhenti macam Chan Kong Choi awal-awal kalau tidak besuk bila bicara isu pelabuhan kelang Lim Liong Sik sebut nama dia kan parah?. Ini kes al catel dengan TM apa cerita ? silap-silap dia ada dalam. Sekarang barang dalam seluar pun orang buka zip tau?. Nanti gua buka ini cerita, dulu gua ada tulis pada buku nota. Itu buku gua sudah hilang beb. Puas gua cari, nanti kalu jumpa gua kasi tulis. Berapa dia sakau kontrak TM sama itu Celcom. Pakai itu China punya kompeni Hwa wei.

Sapa bawa itu Hwa Wei masuk ?. Itu Hwa Wei  dulu park disngapore. Dari Singapore masuk keMalaysia ada orang tingkat 4 itu jam bawa masuk kasi kontrak sama TM. Dia tiga orang buat kerja. Satu orang duduk bawah dagu MK2, satu lagi Direktor TM. Ini tiga dia punya sapu mak oii. Guni beb. Gua ulang... Pakai karong beb,

Itu sebab gua cakap, jangan tutup mulut gua. Gua cakap betul punya.  Bila sebut PRU 12, mesti ingat muka dia bila hilang lima negeri. Sekarang semua orang ingat itu barang tau?.

Apa serah nasib pada PM. Sendiri buat sendiri serah diri beb. Bukan lebih baik serah diri sendiri. Ini yang kiri kanan ini  apa sibuk mau tutup mulut orang haaaa?. Kalau dia sudah kata mau berenti. Itu pun rosak sama UMNO juga . Nanti orang ingat UMNO kecuh. Buat kerja tak ikut law. Kalau nak berenti pun tunggulah masa bubar parlimen. Buatlah diam dulu. Tak mau kerja serah beb pada Naib ketua. Pakat eluk-eluk. Semua senyap.

Rizal Marican, Lu jaga badan sudah. Lu mau ganti Pak Lah Parlimen bukan?. Razali Lu Naib ketua bukan?, Lu sudah tau KJ mau berenti lu buatlah kerja pemuda tu. Slow sikit sibuk fasal KJ. Nanti lu pula kawan-kawan rebus. Pandailah KJ bawa diri.

Hpk ... Cili kasi taruk lagi. Bagi dia jadi kunyit hangit !!!!!!!

Tiada ulasan: