MASNAH RAIS JAUH LAGI CANTIK DARI AMAH INDONESIA


Hallo beb.. tolong lu jangan buat fitnah.. gua benci. Kalau ada bukti baru tulis beb. Lu tak ada adab, kurang ajar dan tak cukup makan ke?. Lu ingat Rais selera itu perempuan ke?. Sorry beb, Rais punya selera tinggi tau?. Lu Tengok itu Datin Sri Masnah sudahlah. Sikit punya jambu beb. Masa usia 20an Perrrrrgh getah beb. Tolonglah kalau buat fitnah jangan buat  selera Rais itu macam beb. Kalau lu punya selera jangan cakap orang lain selera sama !. Bukan hina itu awek beb, tapi Gua mau cakap sama lu Rais Choosy tidak nakan kaki lima yeh !!!

Gua ingat itu barang,  badan ada tegak sikit boleh liwat beb. Jangan..jangan..jangan.. tuduh Rais gelojoh beb. Lu tengok dia bercakap pun teratur beb. Sudah tentu dia punya selera teratur beb bukan pakai serbu beb. Lu Silap. Lu Silap orang beb. Kalau tulis itu Mat sabu atau mahfuz ada sikit ngam bukan?. Lu mesti kena nanti lu bontot mesti panas punya. Lu duduk dalam sangkar lu taulah. Sekarang, polis cari lu, mana mau lari?.

Bro.. kita tulis blog walau bebas kepala keatas kaki kebawah jangan bikin prap beb. Jangan jadi sampah. Mesti ada etik.  Maklumat mesti ada asas. Lu Tengok, Indonesia sudah nafi lu punya barang beb. Lu bohong sama orang ramai bikin apa?. Lu ingat lu punya parti hangit bole menangkah kalau lu bikin banyak-banyak fitnah?. Lu mau aleh pandangan lu punya boss liwat ka?.

Gua betul-betul dengong bila main tulis itu macam.  Lu pukul gua punya menteri biar berpada beb. Kalau gua kenal lu lamat... lumat . Gua kasi gua punya buku tangan lu punya mata kasi lebam beb. Belakang gua siar dalam ini blog beb.

Lu makan upah tulis itu blog berapa sen sampai mahu laga Indonesia sama Malaysia ?. Lu khianat beb sama negara dan rakyat beb. Kalau lu punya parti hangit mau menang lu cakap lu punya boss cukup buat bohong pada rakyat beb.

Gua kutuk keras sama lu beb.

Tiada ulasan: