IBRAHIM ALI - PERKASA PUSAT KEJERANTUT

6 OGOS PERHIMPUNAN PERDANA PERKASA

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia akan berhimpun diJerantut pada 6 hb. Ogos 2010 malam,  atas nama program Perhimpunan Perdana Perkasa dimana Presidennya YB. Datuk Ibrahim Ali akan hadhir sebagai memberi ucap utama dimajlis yang dianjurkan itu.

Datuk Ibrahim Ali akan bermalam diJerantut dan pada sebelah pagi 7hb.Ogos akan melancarkan Pertubuhan Pribumi Perkasa daerah Jerantut.

Orang ramai dijemput hadhir kedua-dua program tersebut bagi menyemarakkan perjuangan orang melayu yang semakin terhimpit oleh berbagai pihak. Bagi yang minat untuk menjadi ahli borang-borang keahlian boleh didapati dari Pengerusi Perkasa Jerantut saudara Azland Zakaria.

SELAMAT DATANG KEPERHIMPUNAN

PERKASA

2 ulasan:

nagasakti berkata...

Perkasa tu ada udang di sebalik mee, orang yang tak laku aja masuk perkasa tu. Nak hidup macam2 cara lah. Dah tak dapat sokongan dalam UMNO tu, merempatlah ke mana2 yang boleh,asalkan boleh berpolitik. Aku biarlah tak berpolitik, asal jangan jadi pengemis politik.

Buaya karat berkata...

Nagasakti,

Orang macam awak ni beban pada bangsa dan negara.
Orang dah tak pakai dah umno tu. Parti nak lingkup kerana ada orang macam awak nagasakti. Naga sakti itu adalah rupanya macam ular. Kerjanya telan apa saja belakang kelangit.

UMNO dah tak boleh jawab dah apa isu yang dibangkitkan oleh PR. Orang ramai dah tak pakai UMNO punya reason.

Nak lawan cina dan india Perkasa saja boleh. Sekarang cina india tkut pada perkasa tau tak. Buat apa jadi ahli parti tak laku. Parti tak laku kerana dipimpin oleh orang tak laku. Nak menang kena beli undi huhuhuhu ahahahah