CALON ADUN PULAU TAWAR HARUS DITUKAR SEBELUM PENAMAAN CALON.




BAKAL CALON DUN PULAU TAWAR IAITU DATO DR AHMAD SHUKRI BIN ISMAIL WAJIB DI TUKAR SEBELUM PENAMAAN CALON PADA 20HB APRIL 2013 INI.

FAKTOR WAJIB DIGUGURKAN CALON SEBAGAI ADUN PULAU TAWAR

1. Dato Dr Ahamad Shukri dikatakan tersangat KECEWA kerana tidak dapat pencalonan sebagai Calon Parlimen Jerantut

2. Banyak belum di lunaskan janji semasa menjadi Adun Pulau Tawar selama 3 penggal yg lepas.

3. Bersikap sombong dengan pengundi-pengundi di Dun Pulau Tawar.

4. Isu Grand Mas belum di selesaikan lagi, banyak tanah tanah rizab melayu telah dijual ke bangsa lain.

5. Ada 7 cawangan memboikot pencalonan beliau sebagai Adun Pulau Tawar lagi pada PRU13 ini. Sehingga pusat PDM menutup operasi membantu Barisan Nasional.

6. Isu pemberian saham felcra dan pembagian tanah di kawasan Kg. Gintong diberikan kepada kroni kroni dan juga kaum kerabat keluarga nya saja.

7. Pembinaan Darul Makmur Medical Centre adalah kepunyaan beliau sendiri.

8. Tidak menjaga kawasan Dun Pulau Tawar dengan baik, banyak berjanji tapi tidak dilaksanakan.

9. Stesen minyak Caltex dibina dikawasan felda tapi ampunya stesen tersebut adalah dari kaum tiong hua.

10. Dikatakan tidak menjaga cawangan cawangan Umno di dun Pulau Tawar sambil lewa.


Diingatkan juga kepada Yab Menteri Besar Pahang, Jika calon ini terus kekal sebagai calon Adun Pulau Tawar maka kalah lah jawapannya, kalau Yab Menteri Besar tidak mempercayai perkara ini., sila buat siasatan. Jangan dibiarkan, kerana nasi akan menjadi bubur.



Kepada Menteri Besar Pahang juga ramai yang mengatakan hanya Calon Parlimen sahaja yang mengata CALON WINABLE CANDIDATE. Ada yang menyebut inikah Transformasi yang di war warkan oleh PM Dato Seri Najib. Jangan menjaga periuk nasi sendiri tapi rakyat menderita. SUDAH SUDAH LAH MEMBOHONGI RAKYAT DUN PULAU TAWAR.



SILA BUAT PERUBAHAN DAN TRANSFORMASI SEBELUM TERLAMBAT. JIKA KALAH BN DI JERANTUT SIAPA AKAN DI PERTANGGUNG JAWABKAN


SEKIAN DI MAKLUMKAN.
WASALAM.





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wajib kena tukar, bagi dt.hj nazri ngah. Kalu dr shukri lagi aku tak undi. Tipu org kg setiap cerut. Kroni dia je kaya. Org kg susah

Tanpa Nama berkata...

Dr shukri ni mmg perlu sgt dilenyapkan dlm politik Jerantut.Walaupun berkelulusan Al-Azhar,tetapi akal yg pendek sependek orangnya.Dikelilingi oleh org2 yg hanya mementingkan kedudukan dari menjaga kehendak rakyat.Menentang pembanggunan rumah Genarasi Baharu Felda yg dilancarkan baru2 ini.Merancang utk mengaut keuntungan yg berlipat ganda dipenggal akhir ini utk kedudukan Hospital dan diri sendiri.Perumahan Gelanggi Perdana yg terbengkali semenjak 2004 hingga kini menyaksikan banyak rumah telah dileleong sebelum diduduki.Berjaya membawa kaum tionghua memiliki tanah dan stesen minyak yg perbah menjual arak dikawasan melayu.Inikah calon yg kita mahu...menang shukri bermakna mengiyakan kekuasaan Nordin wahid,riduan mansor,kerani dan nik punasihat yg lebih sudu dari kuah.Maka hancurlah masyarakat,hilanglah keperayaan terhadap Kerajaan.
MB harus bertindak!

Tanpa Nama berkata...

Si pendek yg suka menipu org kg.