BAIK-BAIK ADA PIHAK KUTIP WANG UNTUK PELAJAR MESIR BEB !.



Kementerian Luar, Timbalan Menteri Luar A.Kohilan Pillay  mendakwa SMS dan blog berterbangan dari Malaysia mengganggu kelancaran pemindahan rakyat Malaysia diMesir dilakukan oleh pihak anti Ops Piramid itu,
'
Timbalan Menteri itu mendakwa sms dan blog  itu ada yang menghebahkan pengangkutan dari  Jeddah keKuala Lumpur dikenakan tambang. Kerajaan memberi amaran jangan mengganggu urusan pemindahan rakyat dalam keadaan terdesak itu. Ia boleh mengelirukan beb !!.

Timbalan Menteri itu kata tak bayar sesen pun kerana kerajaan sudah charter semua penerbangan yang membawa rakyat Malaysia. Jangan buat bohong.

Menteri luar pula Datuk Anifah Aman ada juga pihak mendakwa bahawa kerajaan pilih bulu pula dalam menyelamatkan pelajar.  Kononnya kerajaan pilih pelajar dibiayai oleh kerajaan jer beb. Padahal bagi kerajaan semua sama sebagai rakyat Malaysia.

Tan Sri Muhyiddin Yassin TPM mengingatkan rakyat Malaysia supaya tidak mempolitikan isu pemindahan rakyat Malasysia dan membawa pulang keMalaysia.

Awas ibu bapa pelajar sekarang macam-macam pihak ambil kesempatan kononnya mengutip derma untuk menyara pelajar-pelajar Malaysia diMesir. Dan ada pula mengutip tambang kononnya berbayar. Jika ada usaha itu harap lapur kepada wisma putra atau polis untuk dapat kesahihan. beb ek.

Itu ada bilik gerakan dibuka oleh badan tertentu itu apa halnya.?. Percaya kepada kerajaan sudah !.

1 ulasan:

Anonymous berkata...

Orang yang nak collect duit ni sebab dah TERBIASA kutip derma untuk parti politik mereka berjihad konon, tapi sebenarnya berJAHAT.