ANDA PERCAYA PADA TOP RANKING OINLINE ?

ANDA AKAN MATI KERING 
HADAPAN KOMPUTER





Sekarang ramai bloggers terperangkap dengan sebuah blog cari makan Top ranking hingga ada blogger yang kering dihadapan komputer cuba mendapat masuk dalam top ranking. Ada yang kering kerana mempertahankan kedudukan masing-masing.

Top ranking tidak mengikut kerja kuat anda untuk berjaya. Top ranking hanyalah manipulasi pihak blogger itu sahaja. Hanya beberapa blog terpilih dijaga statusnya supaya kekal turun naik atau bertahan sebagai modal. Yang lain hanya berubah dan tetap berubah mengikut kehendaknya kerana top ranking juga mahu melibatkan banyak blog supaya blognya popular.

Top ranking mencari makan atas sumbangan dari blog-blog yang berkepentingan dengannya. Sesiapa yang ingin menaikan nombor blognya masukanlah kedalam akaun top ranking. Ia adalah satu bisnes yang bijak top ranking yang mengambil kesempatan dari kemelut blogger yang ingin menjadi top. Lihat dibawah:


Tabung Untuk Top Ranking Online

Pihak Top Ranking Online ingin memohon kepada sesiapa yang sudi untuk mengisi tabung derma bagi menjayakan Laman Top Ranking Online. Untuk makluman saudara dan saudari, laman ini adalah milik anda semua kerana Laman ini tidak ditaja oleh mana-mana pihak. Derma ikhlas daripada saudara/saudari amat-amat diperlukan untuk membuatkan Laman ini terus hidup. Segala pertanyaan bolehlah melalui email:
topraking@yahoo.com
toprankingonline@yahoo.com
atau terus ke A/C Cimb Islamic No. 08130000069100 diatas nama Husnaida Agro atau hubungi 013-4373537 (Syed


Oleh itu terpulanglah kepada anda untuk mempercayainya. Sangkakala lama meneliti sejak top ranking diketengahkan. Sangkakala tidak berminat untuk tersenarai dalam top ranking. Ramai blogger yang terperangkap dengan top ranking hingga tidak berani meninggalkan komputer masing-masing dan akhirnya   mengubah dan menulis bahan yang tidak berkualiti lagi.

Sekiranya anda ingin menjadikan blog anda popular, banyak online yang menawarkan packages yang anda kehendaki. Lagi mahal lagi banyak pelawat yang masuk keblog anda  bayar sahaja menggunakan kredit card.  Tetapi jika pelawat anda berjuta pun tidak  semestinya masuk dalam top ranking Malaysia.

Dalam apa juga persaingan memang ada peraih dan pengambil ksempatan.





3 ulasan:

bRAVEhEART berkata...

sakam,
tidak semuanya benar namun saya suka kepada kritikan yang berani

Unknown berkata...

cara dia betui bro..
based on alexa..

tp tadak la smpai kena ngadap lappy 24 jam..
pandai2 la bhg masa..
dunia politik reality ttp diutamakan..
duk dlm ranking bkn dpt hadiah pun.. heheh...

harap bro dpt link dan follow blog saya balik..
ok..

Laksamana Bentan berkata...

kunci kejayaan hidup ialah kita percaya kepada apa yg kita boleh lakukan dengan baik, bukan percaya kpd org lain lakukan trbaik utk kita.

cam manapun semua pandangan harus diberi perhatian utk matangkan kpercayaan sedia ada pd kita.

p/s: http://laksabentan.blogspot.com