SUDAH ! PEGUAM PKR KOMPLEN AZAN KUAT PULAK DAH



Gua sikit punya sakit bila seorang peguam PKR komplen azan masjid  Al Khasiah kampung Kerinchi ada ganggu dia tidor.  Gua geram ini peguam PKR !!.  Peguam bukan Islam itu tinggal di Hill Park gua kira lebih satu KM dari itu masjid banyak songel, bikin gua punya dara naik steam gelegak beb !.

Peguam kafir itu tinggal sana 15 bulan lalu. Dulu 15 bulan tak bising. Sekarang dekat pilihan raya mula bising. Dia ada repot sama badan hak asasi manusia beb.  Talipon sendiri JAWI .  Punya banggang JAWI yang tidak tahu jawi dan baru masuk jawi itu takut lalu azan itu diarah perlahankan.

Waaa, apa lagi Malaysia kini Spin Perdana Menteri bersalah pula. Keparat itu Malaysia kini suka spin cerita beb.

Gua mahu tanya itu Azan pakai speaker bole bising 1 kilometer ?. Apa  JAWI takut itu kampung Kerinchi  majoriti penduduk Islam apa?.  Kalau dia orang kata itu bising dan repot badan hak asasi biar itu badan bawa mahkamah dulu baru ada kes apa?. Apala lu JAWI.

Woy... Peguam PKR sapa suruh lu duduk sana ?
Woy... Lu tak tahan lu pindah lah, apa hal lu cari sakit duduk sana ?.
Woy..  lu ingat lu peguam cabuk lu ingat orang takut ka?.
Woy. .Kalau lu mau duduk sana lu kasi kapas lu punya telinga.
Woy.. Woy Malaysiakini lu tak dak cerita lain mahu laris orang baca lu punya portal.

Lu Tak percaya lu baca sini.. mesti baca beb  BACA SINI

Tiada ulasan: