ANWAR GELI BERDEBAT DENGAN KJ



Semalam KJ cabar Anu-WAR berdebat bila-bila masa. Selepas pengerusikan mesyuarat Pakatan Haram semalam Anwar masih lagi cabar Najib mau debat kerana dia berbulu telinga PM itu telah komen terhadap dasar 100 hari melingkup negaranya.

Tapi Gua keras, terkencing dalam kain pelekat gelak Anu-WAR tidak mau lawan debat dengan orang yang mau bersara. Anu-WAR geli kaki bila celup dalam air ada anak ikan keroteh atau pagut kaki. Itu mesti reporter jolok punya. Gua pasti dia tuju pada KJ.

Gua ingat, kalau gua anjur debat  Anu-WAR vs  KJ  gua mau buka tajuk ekonomi jugak. Gua ingat itu tajuk 'sapa paling banyak bawak lari wang nergara' itu tajuk banyak sesuai untuk dia orang berdua debat.

Tapi gua suspen sikit Anu-WAR banyak takut kalau ada soalan bila mau debat sama Ummi Hafilda. Kalau reporter keluar itu soalan, gua ingat Anu-WAR keluar manik peluh jantan kot. Anu-WAR sekarang mengigau tidor pun ada sebut nama Ummi beb. Banyak takut dia sama Ummi. Dia nampak itu baju kurung jemur pun beb dia terhenti beb, dia ingat Ummi sudah mari. 

Sekarang Ummi tidak payah ajak Anu-WAR debat, ajak Anu-WAR sumpah masjid cakap  dia tidak buat  hubungan seks sama Samsidar pun dia sudah pingsan beb. Dan ajak dia sumpah dia tidak guna 20 akaun bawak lari itu bank negara punya duit pun dia berak  angin beb.

Tapi itu barang gua tak suka sangat beb, gua gelak ikat perut dia potong kepala KJ baru jengok tunjuk hero itu gua suka beb. Orang lain susah mau cabar sama Anu-WAR beb, tapi Ummi dia kalah teruk beb sebab apa Ummi cakap ada betul 200% beb.

cili kasi taruk beb.


Tiada ulasan: