KJ JANGAN MULA BISING FASAL CALON

                          dulu bolehlah hantar nama calon ikut pintu belakang.

KJ  tidak perlu mencari populariti dengan cuba jadi jaguh untuk menonjolkan calon PRK Tenang. Serah saja kepada pucuk pimpinan untuk menentukan. Mereka lebih tahu siapa yang mesra rakyat. Mesra pemuda bukan satu jaminan untuk menang. Ini pilihan raya kecil.

Pucuk pimpinan lebih tahu kerana mereka banyak sumber maklumat siapa calon yang layak. Dengan cuba menyuarakan pandangan itu dan ini akan menimbulkan  sentimen dikalangan kumpulan tertentu khususnya pemuda. Banyak masalah boleh berlaku semasa kempen.

Tugas pemuda buat kerja apa yang perlu disumbangkan untuk kemenangan BN. Jika banyak songel banyak masalah. Jika pemuda meminta calon mesra pemuda, wanita akan minta calon mesra wanita dan puteri pula minta calon mesra puteri. Ini bukan pemilihan UMNO. Ini pilihan raya tahukah?.

Pemuda harus membetulkan perjalanan pemuda BN dan pemuda UMNO itu sendiri dan tertakluk dibawah pengarah pilihan raya yang dilantik nanti. Zaman desak pilih kroni jadi calon sudah berakhir. 2008 berlaku, sebab itu terjun beberapa negeri.

JANGAN BUAT PERANGAI MACAM DULU YEH !!!

Tiada ulasan: