Panas ! meletup ! Wan Amizan dipinggir dari AJK lawatan PM

BANYAK ISU PERIBADI DATO' WAN AMIZAN


DIPINGGIR

Berita terbaru kecuh Dato' Wan Amizan dipinggirkan dari menduduki Jawatan kuasa lawatan YAB Perdana Menteri sempena merasmikan sidang Perwakilan UMNO Bahagian Jerantut 3 Julai 2010 ini.

YBM Dato' Sri Tengku Azlan selaku ketua Bahagian melantik Dr.Shukri sebagai pengerusi sambutan Jawatan kuasa induk yang melibatkan pegawai kerajaan. Ghazali Suliman setiausaha UMNO Bahagian dilantik pengerusi jawatan kuasa pengurusan dan persiapan  UMNO termasuk AJK Bahagian, wanita, pemuda dan puteri. Jawatan itu sepatutnya diberi kepada Wan Amizan selaku Timbalan ketua UMNO Bahagian.

Segala cadangan-cadangan Wan Amizan yang difahamkan dari sumber yang boleh dipercayai ditolak oleh AJK pengurusan. Antara yang diketepikan ialah sambutan 1000 pemuda motorsikal mengiringi PM walaupun baju T telah ditempah sebanyak 2000 helai oleh pemuda.

Cadangan Wan Amizan untuk mengatur PM untuk naik kereta bersamanya dari padang Majlis Daerah ( helikopter turun) ke Dewan persidangan juga tidak dilayan sebaliknya AJK mengatur YAB Menteri Besar Pahang akan bersama PM pada pagi itu. Wan Amizan tidak dibenarkan menunggu dipadang kerana bimbang PM "Bad mood" kerana difahamkan PM dah tahu tembelangnya.

Wan Amizan tidak dijemput kemesyuarat AJK sambutan walaupun kerap diadakan. Seorang AJK Bahagian (namanya dirahsiakan)memberi tahu kami bahawa ada rasionalnya YBM Tengku Azlan tidak melantik Wan Amizan kerana disamping banyak cadangan mengarut, pada tahun lepas (2009) Tengku Azlan sangat kecewa persiapan mesyuarat tidak beres sehingga wanita UMNO terpaksa guling gelempang bekerja menyusun kerusi hingga jam 5.00 pagi hari mesyuarat sedangkan Wan Amizan selaku pengerusi AJK pengurusan melepak di Restoran 702 memungkor dengan kawan-kawannya. HIDUP TENGKU AZLAN

                  

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahhhhhhh sudah boroi ni. tahniah tengku lan tak pakai ke yb boroi ni.

betul apa yg dibuat tengku lan sb sy rasa atan dompok memang tak da kuku dah.

heheheheheh kena tinggal dah yb pendek ni, ada duit byk tak guna si yb leher singkat ni.

hahahhaha.

YANG GAMBI berkata...

Kawan tak berani komen, bab ini hal-hal dalaman keluarga UMNO Jerabtut.......... sebaik-baiknya carilah jalan penyelesain untuk mengukuhkan UMNO.....

K Dipang berkata...

Sangkakala

Betul apa kata Aku Yang Gambi tu. Kita pun tak boleh buat apa. Dulu Tengku Lan nak sangat dia bertanding. Sekarang dah jadi mendukung biawak hidup pada Ku lan.Macam-macam hal Boroi buat hingga Ku Lan dah tak tahan bila ramai orang mengadu pada dia.

2. Jalan penyelesaiannya tidak ada lain, besara awal sajalah. Kerana dah jadi liabiliti pada parti kalau dia diberi peluang lagi.

Tanpa Nama berkata...

Salam.Sekurangnya ada jgklah nampak kecerdikkan tengku Lan untuk tak melantik dompok tu.