MUKHRIZ LANYAK PEMUDA PAS -MANA PEMUDA UMNO ?.



Mukhriz Tun Dr. Mahathir membidas Ketua Pemuda Pas, Nasruddin Hassan yang menyamakan Malaysia dengan Mesir dalam himpunan 30K yang menghasut pemuda Pas supaya meneruskan reformasi sebagaimana Tunisia dan Mesir yang mempunyai kesamaan beberapa aspek.

Hallo Pas, semalam lo orang tengok, Perdana Menteri Malaysia Najib Razak,  hentam Libya kerana mentadbir negara tidak mengikut kehendak rakyat.

Ini apa cerita beb?. kalu  PM malaysia berani hentam Libya kerana tak demokratik, maknanya dia taulah apa yang patut dilakukan jika dia tidak demokratik wei..  jika tidak tak payah Pas yang hentam, UMNO hentam dulu wei.. ek.

Pas nak hentam macam mana hidup bergantung pada undi China hahahahaha. Hidup macam pokok ara tedong. Itu diakui oleh konvensyen Pas sendiri kat Shah Alam.

Pas juga harus membetulkan diri mereka nak bercakap fasal demokrasi. Sebab orang paling power adalah Murshidul AmPas. Murshidul AmPas tidak dipilih oleh ahli Pas. Sama seperti Ketua Umum PKR. Main lantik diri sendiri.

Apa yang rakyat tau sekarang ini yang sama dengan Tunisia, Mesir, Libya dan lain-lain diMalaysia ada dua negeri iaitu Kedah dan Kelantan. Banyak ciri-cirinya hampir sama dengan Mesir sejak pemerintahan Pas.

Tak payahlah ikut Mesir tapi betulkan diri cukup !.

3 ulasan:

Sinepoli berkata...

pemuda umno dah terjun, patah riuk tak berani melawan lagi.

Anonymous berkata...

BANYAK BUAT DEMO HANYA KAT SLANGOR DAN PENANG JER SKARANG NI....NEGERI YG DI PIMPIN OLEH TALIBARUT KOMUNIS..

kelapa mawar berkata...

Ikuti cerita politik paling panas dari daerah Kota Belud, daerah dimana UMNO dilahirkan di Sabah melalui http://kelapamawar.blogspot.com/