UMNO ANGGAP PAS DAN NIK AZIZ BESI BURUK


                                 gambar dari blog kickdefella


UMNO anggap Nik Aziz dan Pas besi buruk beb !. Islam UMNO junjung tinggi kerana UMNO sebuah parti kebangsaan yang memperjuangkan Islam.

Kenapa UMNO anggap Nik Aziz besi buruk, kerana barang yang lama tentu buruk. Selagi nama makhlok ia tetap akan buruk. Nik Aziz telah lama jadi MB hingga sampai tahap nyanyuk dan mengeluarkan Paktua yang sudah merepek. Apa bezanya dengan besi buruk beb.

Kenapa Pas itu UMNO anggap besi buruk juga ?. kerana Pas telah dijual kepada tukang besi DAP untuk mendapat undi. Pas adalah parti politik bukan agama Islam. Jika tolak Pas dianggap tolak Islam maknya menyamakan Pas dengan Islam.

Rukun Islam dengan rukun Pas lain beb.  Rukun  Islam lima perkara. Rukun Pas banyak perkara. Rukun Pas masuk bayar yuran dan bertanding dalam parti Pas serta bertanding untuk pilihanraya. Rukun Islam pula tak sebut pilihan raya. Ada ?. Taka ada kan..kan..kan..

Jadi Nik Aziz silap besar jika kata UMNO tolak Islam.  UMNO tolak Nik Aziz dan tolak Pas memang betul sebab Pas tidak ada sesuatu pun buat untuk mengembangkan Islam. Kecilkan Islam dan umat Islam adalah dengan kafir sana, kafir sini. ek..

Kalau UMNO ada juga Universiti Islam, Tabung haji, Masjid-surau seluruh negara, Bank Islam, Jabatan agama Islam dan berbagai lagi berkait dengan Islam beb.  Soal Ibadat sama sahaja jikan dia bersyahadah . Sebayang subu dua rakaat juga. Maghrib tiga juga,. Puasa sebulan juga. Haji keMekah juga.

UMNO tolak Pas bubuh nama negeri Serambi Mekah tapi maksiat dan pelacur bersepah. Jadi jika UMNO panggil  Nik Aziz besi buruk ada asas wei... ek..

1 ulasan:

Ahmadi, Rp berkata...

celako besi buruk, demo perbetul diri demo dulu baru nok kecek hal oghe