TOK NAN JANGAN TUNGGU WAKIL MATI BARU TUNAI JANJI BEB! HAHAHA

                                kali ini Pas kena lagi dengan Tok Nan hahahaha...

KERDAU-Datuk Seri Adnan Yaakob akan tunaikan semua janji-janji yang dibuat oleh  DUN  Kerdau yang meninggal dunia beb !. " Kerajaan BN tidak berjanji kosong setiap janji itu akan dilaksanakan,  demi kepentingan rakyat" katanya .

Jadi cawangan-cawangan kena ingatlah mana yang YB janji dulu tak laksana lagi. Ada janji mulut dan ada janji surat. Jangan ada-adakan janji pula, tak baik berdosa, kalu arwah tidak berjanji hahaha... Kalu ada masalah terus cakap jer, Tok Nan tengah murah hati  hahahaha...ek.

Ada ramai wakil rakyat buat macam-macam janji tapi tak mati lagi. Ada yang yang bertapuk janji ikut sedap mulut, orang kampung tuntut tapi tak laksana juga sampai orang kampung pun malas nak sebut lagi beb !. Kadang-kadang dah tak tahan terpaksa keluar surat khabar. Itu macam mana?.

Bila datang pilihan raya, jadi bala pada parti. Jadi gue cadang pada Tok Nan, mana-mana wakil wakil rakyat yang suka buat janji tak tunai tuh tapi dia masih hidup bagi dia mati hahahaha... itu satu cara untuk selesai tak payah tunai janji. Tak penin kepala MB  ek.

1 ulasan:

Jiwa Paradox berkata...

Salam Perjuangan.

Mohon jasa baik tuan pautkan blog kecil ku ini..

alamijiwaparadox.blogspot.com

Terima kasih