LAUNG ALLLAHU AKBAR !! KEMUDIAN POLIS ANJING

                               gambar cilup dari Hpk.






Tujuan perhimpunan haram ini hanyalah untuk menghantar satu nota bantahan kepada Kedutaan AS. Tetapi mengganggu orang ramai dijalananan berjam-jam tersekat disana sini beb!.

Polis yang mengawal keselamatan terdiri dari majoriti melayu  tertekan dengan tindak tanduk depa beb. Sudahlah gitu, baling batu dan botol kearah polis. Kalau kena naya beb. Ek..

Hari jumaat, lepas sembahyang jumaat, kemudian bertakabir Allahu Akbar !. Kemudian dikatakan polis itu juga orang Islam sebagai anjing-anjing. Bukankah kalau mereka memerintah negara nanti itulah juga anjing yang akan diharapkan untuk mengawal keamanan?. ek..

Tidakkah depa sedar bahawa polis-polis itu ada keluarga, anak isteri saudara mara kaum kerabat yang juga mempunyai undi. Begitu juga tentera.  Mereka juga layak mengundi. Tidak kah anak isteri, keluarga, saudara mara mereka berlkecil hati menjadi anak anjing, isteri anjing suadara anjing?. Nasib gue tak jadi polis. Kalu gue yang darah mudah naik ini dah tentu gue tuang hujung senapang dalam mulut beb hahaha .ek..

Kadangkala apa yang dilakukan oleh mereka jadi senjata makan tuan. Lagi banyak demo lagi banyak silap !.
Begitulah hasil manusia pemikiran pemimpin yang gelojoh dan rakus untuk mengejar kuasa. Disatu pihak lain diperalatkan sebagai kerbau pembajak sawah.

6 ulasan:

akmal berkata...

Nanti kalau mereka memerintah (kononloh tu) maka semua polis yang ada ni dipecat, ganti polis baru semua, yang tidak anjing (tapi syaitan), KPN nya KArPAL SINGH.Panglima ATM nya LIM bangKIT SIANG.Ha...ha...ha... UntUK SEKARANG NI, JIKA TERJAdi apa-apa dengan mereka, polis tak perlu turun tangan. biarkan saja. Lantaaaklah.

Anonymous berkata...

Puak2 ni otak mereka bukan jenis dengar nasihat lagi. Syaitan telah beraja di hati mereka. Tidak dpt beza mana satu yg betul mana satu salah. So membabi buta buat kerja sia-sia yang merosakkah usaha pihak lain menyelamatkan kesusahan pelajar kita (kader2 PAS lah jgk..)di Mesir. Puak2 gila ni pengecut tk berani ko nk ke Mesir..
so nnt org ckp xbuat keja..so bantai je lah buat keje bodoh dan keje syaitan (perosak)

Anonymous berkata...

tidakkah mereka berfikir apa perasaan polis digelar sebagai anjing? polis juga manusia ada hati dan perasaan. majoriti mereka juga adalah muslim. apa kata kita gelar puak2 penunjuk perasaan ni sebagai BABI? ye lah memang hobi mereka menyondol tak tentu pasal. kita tengok apa perasaan mereka selepas tu.

senipetir berkata...

sETUJU PANGGIL ' BABAI' HU HU HU . Woit babi hihihi. Babi luka hahaha.. babi toyok... huhuhu
babi tunggal hehehe cuba masuk sekolah babi huhuhu
ajak guru babi korang si tukar tiub hehehe beruk pokok sena huhuhu jin kambing nik azis hehehe Jin buntu anwar kakaka

DOLLAH KEBOK KELATE berkata...

INILAH PERIBADI BABI BABI PEMBANGKANG SEDAP MENGHINA ANGGOTA POLIS YANG BEKERJA SIANG DAN MALAM DEMI KEAMAMAN NEGARA.....KALAU TIADA POLIS POLIS NI MACAMANA YB-YB PEMBANGKANG BESERTA PARA PEMIMPIN DAN TOK-TOK GARU PAS NAK TIDUR DENGAN AMAN DI ISTANA MEWAH MEREKA,MACAMANA MEREKA NAK MELARAM DENGAN KERETA MEWAH KALAU NEGARA TIDAK AMAN.....PERIBADI PENGANUT AGAMA PAS TIADA SEBESAR ZARAH PUN KEINDAHAN BUDI DAN KETINGGIAN AKHLAKNYA MEREKA MENGIKUT ACUAN TOK GURU JAHAT DARI KELATE (WALI SELIPAR) MULUT BUSOK DAN PENUH DOSA....SUKA MENGATA ORANG SEPANJANG MASA TANPA ADA WAKTU TERLUANG PASTI DOSA MULUT JUGA YANG DICARI SEBAGAI BEKALAN DI AKHIRAT NANTI....

ABE ZUL KELATE berkata...

hancur luluh hati ini apabila terbaca tulisan anda yang menyatakan anggota polis dihina-sehina nya oleh bangsa sendiri yang beragama islam. dimanakah budi dan keindahan akhlak yang dianjurkan oleh agama untuk kita amalkan seandainya kata-kata begitu sadis dan pedih dilontarkan ke atas insan seagama....mungkin kita tidak dapat melihat hati-hati anggota polis berkenaan menanggis akibat lidah segelintir anak bangsanya.....cuma kita bayangkan kata-kata nista tersebut dilontarkan buat kita.....apakah perasaan kita ? berpolitik tidak salah tetapi jangan lah kita menjadi manusia yang kurang ajar dan biadab lantaran ketaksuban melampau....cuba fikirkan perasaan insan lain......cuba kita bayangkan anggota polis berkenaan adalah ayah-ayah kita, abang-abang -abang kita..rela kah kita mendengar perkataan ANJING dihamburkan kepada insan yang paling kita sayangi.....mereka juga manusia dan insan yang perlu dihormati sebagai manusia.....Oh tuhan dimanakah hilangnya keindahan budi dan akhlak saudara seagama kami......berikan lah mereka hidayah agar tidak terus hanyut dalam dunia yang membinasakan......oh tuhan kuatkan lah semangat dan kecekalan seluruh anggota polis negara ini dalam menegakan kedaulatan dan keamanan negara..........AMIN..AMIN