JENAZAH MASIH TERLANTAR -SIBUK NAK JADI CALON KERDAU




Gue ucap takziah keluarga dan saudara mara serta masyarakat DUN Kerdau,Datuk Zaharudiin Abu Kassim pulang kerahmatullah dan dikembumikan hari ini 13/2/11 (Ahad). Allahyarham Datuk Zaha adalah satu-satunya keluarga besar diKerdau. Bila sebut Kerdau tidak ada orang lain, semuanya ada kaitan dengannya apa yang gue dibagi tau beb !. Ia serumpun dengan Allahyarham Datuk Dolah Haji Kia beb kata depalah !.

Hanya satu yang gue sedih, PKR dan Pas belum lagi jenazah disemadikan, masing-masing sudah sibuk sudah mesyuarat hal calon PRK. Gue dengar biasanya orang Pahang tidak begitu. Tetapi sekarang sejak jadi pakatan nih, mereka sudah hilang adap beb !.

Kita faham dan semua orang faham, bila ada kematian akan ada PRK. Tetapi biarlah sedara maranya selesai dulu jenazah itu dikebumikan !. Jangan buat tak hormat kaum kelauarganya ! beb. ek..

Gue baca dari blog Pahangku, Datuk Fawzy Rahman sudah tawar diri untuk jadi calon beb!. Mentang-mentanglah dia pengerusi PKR Pahang. Belum apa-apa dah sebut pasai calon beb !. Itu yang gue sedih beb!. Tak bole tunggu ker sehari dua lagi?.  Kalu semua setel lo jerit jerlah kat Bukit Pelindung kontan tuh " aku mahu jadi calon Kerdau'. Tak ada sapa yang nak halang beb !. ek..

Itulah kalu dah belajar meliwat !. Orang mati pun sanggup liwat !. Tapi gue ingat siapa pun ruyup !. Itu kerusi kubu kuat UMNO beb. Kalu nak abehkan boreh turun lah. Bagus juga Fawzy itu gian sangat nak tanding beb !.  Senang bagi leper terus ketuanya diPahang beb !. Dia tak sedar, PKR Pahang dah tinggal tangkal jer beb !. Dia hanya nak tumpang pengundi Pas jer beb !.

Turun !.. turunlah Datuk Fawzy ! kita jumpa dikerdau beb ! muahahahahaha......

3 ulasan:

Anonymous berkata...

WOY... tak boleh tunggu ke?. haramjadah ! PKR liwat !.

Anonymous berkata...

gue peduli apa.

Anonymous berkata...

Kita bajak kasi rata bai!!! PKR di Pahang tinggal tangkai aje...buah dah hilang kena makan tupai huhuhuhu