GEMPAR - ANUWAR DAN NIK AZIS TERIMA PENGHARGAAN DARI MESIR

                                 kapal terbang pengangkut SIA

Gue dimaklum AnuWar dan Nik Azis sedang menerima sambutan dan penghargaan bertalu-talu dari Mesir dan Malaysia kerana bertindak pantas menyelamatkan rakyat Malaysia dengan bantuan Lee Kuan Yu. Bantuan Lee Kuan Yu itu sebagai penghargaan sokongan Nik Azis dan AnuWAr kepada DAP yang merupakan anak kandung PAP.

Bantuan dengan pasukan penyelamat Singapura itu terdiri dari penerbangan SIA, serta tiga buah pewasat SAF. 20, 000 itu akan selamat dalam masa lagi singkat dari jumlah 4 hari pelan menyelamat kerajaan. Pelan Pantas Fuckatan itu lebih mudah dari buku Jingga beb !. Pelan itu hanya dirancang dipentas ceramah sahaja. Ketika itu idea seperti hujan lebat beb. Mencurah-curah... hahahahaha..

Mudah kan bercakap ikut lidah tidak bertulang dan bercabang?.  Ek..ek...

2 ulasan:

Anonymous berkata...

dorang ingat nak selamat 20 ribu tu macam nak selamat anak ayam jeh, muat dalam bakul satu kargo pun cukup. Pooodahlah .. Anwar dan apek selipar tu.

Anonymous berkata...

hayyaaa..waa manyak pening maaaa..itu semua 20000 ingat anak biawak ker? hayya..cakap pakai logik maaa..happy new year..gong xi fatt choy....ang pau bo laiyya...hayyaaaaa...