TENANG- ANUWAR BELA DIRI BUKAN KEMPEN CALON PAS



Gue dengar jentera Pas ada sikit kesal beb Anuwar datang ceramah bukan kempen calon Pas tetapi lebih kepada membela diiri didepan orang ramai. Dia bela diri kes liwatnya dan kes penggantungannya diParlimen beb. ek.. marah  Najib tak mau debat dan lain-lain beb. ek

Terlalu sedikit AnuWar kempen untuk memenangkan calon malah keseluruhan ceramahnya berkitar pada dirinya yang malang beb ek. Berbelas-belas ceramah Anuwar telah dibatalkan oleh bilik gerakan pusat Pas kerana ramai AJK tidak setuju beb..ek..

Salahudin Al puduraya pula tidak senang dengan Nizar bekas MB Perak kerana fatua mengharamkan undi kepada calon UMNO beb. AnuWar dan Nizar katanya mesti disekat untuk ceramah beb kerana banyak menghilangkan undi Pas beb.  Kalau Tak percaya nanti lihatlah keputusan beb. ek...

Ramai tokoh Pas mengatakan kebelakangan ini samada PRK Hulu Selangor dan Galas hancus kerana kehadhiran dua tokoh beb !, Tetapi kekalahan diHulu Selangor itu boleh maaflah kepada Anuwar kerana disitu calon PKR bertanding katanya. ek..

Johor telah secara terbuka menulis surat tidak mau AnuWar turun kempen PRK  Tenang tetapi dia degil beb. Yang menerima kesan nanti adalah Pas kata depa semua beb ek..

"Bila langgar pantang itu Pas pasti kalah kata semua lagi. Mereka tak dengar keputusan mesti upset kata mereka . ek...sekarang jentera pun separuh hati . Buat apa kita kerja kuat tetapi ada orang datang rosakan" katanya. ek..

Tiada ulasan: