TAHAN MENTERI BESAR - SEBAGAI JAMINAN SUHAIMI SERAH DIRI



ADUN PKR Sri Muda masih lagi diberitakan belum tertangkap apabila gagal melapur diri dibalai polis semalam. Tidak ada pihak yang dapat berjumpa mencari penderhaka itu.

Gua diberi tahu polis menunggu sepenuh masa dikawasan rumahnya diBukit Kemuning. Suhaimi yang trelibat dengan penderhakaan kepada sultan melalui  tulisan laman blognya sedang diburu oleh polis. dipercayai menyembunyikan diri.

Gua cadangkan tangkap saja menteri besar sebagai jaminan Suhaimi menyerah diri. Kerana Menteri besar itu bertanggung jawab provokasi anak buah PKRnya. Ekoran dari provokasi itu berbagai perkara yang tidak aman telah berlaku diSelangor kebelakangan ini.

DAP yang menghasut dari belakang itu juga wajib diberi perhatian. Tressa Kok patut juga ditangkap dan ditahan dibawah ISA.

1 ulasan:

santauangin berkata...

Apa macam Menteri Amaran, bila lagi nak kelurakan arahan gunakan ISA kat haramjadah haramjadah ini. Atau kamu pun tak de telok ke.Kalau rasa tak telok hang kasi tahu kat DSN agar gugurkan sahaja nama hang dari senarai menteri kabinet dalam SAF DSN. Biak kalau boleh kasi NOH Omar ambil alih tempat hang. Aku rasa Noh lagi layak dok tempat hang tu. Hang hanya sesuai jaga Parlimen hang sudah tak payah nak buat atau nak jadi menteri.

Aku nampak hang dan si budak hitam yg gila jawatan tu sama sahaja. Dah lah tak leh buat kerja tapi menyibuk nak jawatan pulak. Buat DSN bila lagi nak rombak kabinet DS tu. Tak kiralah Menteri Amaran ini ada kaitan keluarag dgn DSN tapi kalau dah malas nak buat kerja, gugurkan sahaja.

Info terkini kalau nak cari Babi Suhaiami itu, aku rasa dia dah p bersembunyi di dalam seluar si Al juburi kot. Tak caya ? P tanya anak derhaka tu, pasti dia akan bantu untuk mencari suhaimi dajal tu.