RIUH - MAZLAN ALIMAN TERJUN SUNGAI


Gue punya kawan dapat sms Parti Haprak Pas sudah tarok calon wanita diPRK  Tenang, Labis. Mereka mau cuba nasib melalui pompuan pulak. Jika kalah dengan calon BN mereka kata padanla BN menang lawan pompuan!.

Apa pun gue kesian sama Mazlan Aliman, sudah tempah baju melayu baru kot dan tai. Ini kali dia mesti meronta punya beb. Mesti terjun sungai punya beb. Mazlan Aliman sudah kerja sana sejak Allahyarham meninggal dunia beb. Tapi pucuk pimpinan Pas kasi itu wanita beb.

Lo cuba fikir Mazlan sudah tak balik rumah jaga itu kawasan, siang malam kasi orang lain lawan. Kalau gua mesti hangat beb. Ini kali lepas PRK Mazlan mesti mau pusing sokong Tan Sri Samad Beb, semua kasi bocor sapa upah dia buat kerja hentam Felda punya.

Gue sian lu Mazlan, Lo lihat ini awek calon, gue pun sian ini awek nanti kalah semua orang tinggal dia terkapai-kapai beb. Ini awek mesti merana kalau kalah beb. Bekas Cik gu beb. Haprak Daily dudah kasi siar dia punya gambar. Gua ingat ini aweklah jadi calon.

Ini kali Pas mesti cari hadis, ayat Quraan sokong pompuan jadi pemimpin beb. Kalau dulu dorang kata itu pompuan tak bole jadi pemimpin sebab 'kencing dalam botol pun semua air tak masuk' beb. Kali ini dorang mesti jawab bukan dalam botol saja bole kencing beb, dalam besen pun pompuan bole kencing. Halal.

                                                  

Tiada ulasan: