GOBAL- TAK PAYAH PAKAI SURAT KELUAR PKR ! BACA BEB !

                                "Fa'...  u  surat "

Gobalakrishnan lurut semua jawatan dalam PKR dan isytihar keluar PKR  begitu saja tampa surat. Pakai twit jer cukup katanya kerana hilang keyakinan pada parti bila diminta penjelasan oleh Setiausaha Agung PKR Saifudin Nasution beb !.

Hahahaha....AnuWar kata depa dah jangka lama Gobala akan keluar parti itu. Dia keluaq biaq pi lah kita tersukan katanya. Apa yang gue geli hati Gobal tinggal PKR  atas darat begitu jer tampa surat, usahkan nak jawab surat tunjuk sebab, surat keluar parti pun tak payah hantar beb ek..

Itu cara yang betul bila terlalu marah beb !. Tak perlu surat . Buat apa surat ?. Nak potong nama, potong terus jer macam potong hutang  dalam buku 555 hahahaha. ek.. dia buat PKR macam kedai runcit Tong Seng jer beb, hahaha ek..

Dalam keadaan marah Gobal itu nasib baik masih ingat, tak lurut sekali dengan jawatan Ahli Parlimen !. Idak jenuh kita PRK beb !. Bukan apa penat beb ! dok maki hamun puak syaitanism nih.. depa keras kepala beb !. Lepas tu dok kesian pada yang kalah beb ! ek...

udah... jap lagi ada berita masuk nih nak check dulu beb... ek..ek..

1 ulasan:

HHalem berkata...

Kelas gituuuu.