GEMPAR - BAKAR BENDERA SANA SINI DI PRK TENANG

  
 lo tengok betul2 siapa tukang bakar itu - kepalanya dari johor beb


Jurucakap Polis DUN Tenang Supt Abdul Aziz Ahmad mengesahkan menerima repot polis dilokasi Taman Mewah jalan Kenari Labis jam 9.30 dan 11.30 pagi tadi. Ia dilapur oleh dua wanita berusia 33 dan 53 tahun yang risau takut api melarat kepremis mereka. Polis belum mengenalpas pembakar bendera parti tersebut.

Gue memang dah cakap kerja-kerja suka bakar bendera ini kerja pemuda Fucktan. Mereka bukan sahaja gemar membakar bendera BN malah sampai membakar bendera Malaysia. Ole kerana maka mau cepat, mereka membakar bendera-bendera tergantung sambil lari. ek..

Sangat bahaya jika mereka membakar bendera tergantung pada bangunan atau rumah-rumah kediaman yang menyebabkan harta benda dan nyawa beb. Gua tau Pas terdesak sekarang mereka mencari jalan kacau ganggu berbagai cara beb ! ek...

Polis harus siasat hingga keakar umbi beb dan parti BN harus memantau bendera-bendera yang dan kain rentang kerana perbuatan memusnah ini giat dilakukan oleh parti pembangkang beb  ek...


SUMBER GAMBAR DARI BLOG GOMO

1 ulasan:

chenerong ular berkata...

Dah hilang rasa sayangkan bendera kebangsaan kita gara gara politik yang sempit, mereka belajar dari negara jiran kot, atau negara jiran belajar dari mereka atau mendapat upah dari mereka?