CALON BN MESTI CANTEQ BEB !!!



Gue Ingat ini kali calon BN mesti tarok canteq punya. Mesti muda getah lagi beb.
Ada pelajaran tinggi dan bila letak atas pentas sama Mala  calon Pas mesti tewas beb.
Gue ingat itu macam. Lo apa maca?.  Kali ini lain beb !!!
Apa fasal lain lo tau ?. Apasal lain?  Ini kali kita bukan lawan pilih pemimpin tapi  ek..
gue ingat ini kali kita lawan ratu canteq beb. ek..

Ini kali calon gue ingat ek... lebih canteq dari Halimah Sadeq lagi baik beb !!! ..ek
Apa? ek.. puteri.  haaa ... yes ambil puteri yang mandi tujuh telaga beb !!!.
Gue ingat kalau sudah pilih BN bantu alat-alat make up,
pakaian siap dengan tailor dan mak andam beb. Gue ingat
Majoriti melambung beb !!. Gua cadang.  Lo terima tak terima
bukan gue punya hal ek... nanti gue cari di Labis hahahaha...
kalau macam atas ada menang tak ?.. ek yang gue nampak Tenang sana. hahahaha

Tiada ulasan: