CALON PAS NORMALA SELALU MENYAMAR



Gue masih ingat beb, masa gue jadi orang Pas, beberapa tahun lepas satu muktamar Pas di Kota Bharu beb. Tiba-tiba seorang wakil Pas dari Johor sorang wanita bernama Wadiah Jannah telah berucap mengajak Pas masuk dan bertumpu diJohor beb.

Katanya bandar Iskandar sudah dikuasai Singapura. ek.. Siapa itu  Wadiah Jannah . Itula dia Normala Sudirman calon Pas Sekarang. Ek

Mala menyamar takut beb. Takut dikenali siapa dia beb. Dia berkerja sebagai guru hentam kerajaan beb ek..
Apa yang penting gue mau kasi tau lo. Lo orang Johor, lo orang Tenang kena berhati-hati dengan orang kuat menyamar beb !. Ek...

Cik Gu Mala siang bole jadi biawak dan malam bole jadi buaya.  Kalo percaya pada depa tu tau sahajalah orang muka dua beb. Muka dua lidah pun bercabang beb.  Malam marahkan orang cina kerana komplen dia tak nak salam, siang dia pakai sarong tangan beb. salam..salam... bole pulak ...ek..

Orang yang suka bermuka-muka, menyamar banyak perkara bole terjadi beb. Hipokrit. Lo tahu kan tengok anuwar sudahlah. Lepeas ke Barat jadi Yahudi, Lepas ke Arab jadi Pak Sheikh dan lepas keMalaysia jadi al Jubr beb  hahahahaha Ek...




6 ulasan:

santauangin berkata...

Mengenai bab bersalam dgn bukan muhrim memang aku bersetuju dgn dia atau mana mana perempuan dlm UMNO. Dlm Islam perempuan adalah haram bersentuh ( bersalam ) dgn lelaki yg bukan muhrim nya melainkan ada alas atau lapik pada tangan perempuan itu. Macam juga bila kita pergi kejabatan kerajaan tak kira lah jabatan kerajaan mana pun kita akan dapati kaum hawa ( muslim aje lah ) akan memakai sarung tangan hitam untuk berurusan dgn kita.

Dalam hal bersalaman ini kita tak patut mempertikaikan apa yg dia buat kerana cara itu adalah betul. Cuma kita boleh ambil cerita mengenai dirinya yg hipokrit mempunyai dua nama untuk kepentingan peribadi nya.Jadi kalau boleh kita org Islam jgn lah membangkitkan isu ini kerana kalau kita bangkit kah seolah olah kita dah tak tahu hukum dek terikut ikut kan nafsu kita.

Atas isu ini juga lah kita tengok macam mana China dalam parti pemerintah atau pembangkang akan membuatkan isu ini panas hanya semata mata nak menang pilihanraya. Sampai depa pun dah tak mahu nak respect lagi kat agama kita ISLAM. Malah siap mereka mempertikaikan lagi isu ini. Kerana apa kerana terdapat org org Melayu Islam yg sama sama mempertikaikan hal ini.Oleh itu wahai saudara se ISLAM ku mari lah kita jaga kesucian agama kita ini agar tidak di persendakan oleh kafir laknat walaupun kita berbeza fahama kepartian.

Anonymous berkata...

LaIN KALI CAKAP FIKIR DULU ! JANGAN TIBA-TIBA SERANG SAHAJA. EBAB KAUM LAIN TAK FAHAM TENTANG SALAM..SALAM SERTA AURAT. SEBALIKNYA KALAU TERIMA MAKLUM BALAS ITU FIKIR DULU ADA TAK JALAN LAIN BOLE BUAT . DULU ORANG HORMAT ISLAM TAPI KINI KERANA ALJUBR YANG MENIMBULKAN RASA TIDAK HORMAT ORANG BUKAN ISLAM. DATANG DARI PENGKHIANAT SENDIRI.

Anonymous berkata...

orang melayu kalu suruh berpolitik mmg mengalahkan keldai

Anonymous berkata...

korang nk buat apa cbuk pasal politik?baik korang cari makan,kasi anak2 makan sampai gemuk,pastikan buku sekolah cukup...bro,politik ni tempat cari makan...

Benua Arus berkata...

politik ini ada banyak mata tangga. Tangga paling bawah hanyalah ikut-ikutan. Kedua, cari makan. Ketiga, cari kuasa untuk sendiri keempat, cari kuasa untuk sendiri dan kepentingan umum dan akhir selali sedar akan kuasa itu menjamin agama Allah dapat dikembangkan dengan sempurna. Kalau sedar bahawa bangsa melayu itu pendukung agama dinegara ini dan bertindak mempertahankannya tidak timbul soal cari makan atau cari kuasa.

Anak Lenggong berkata...

Didalam soal ini saya nak sentuh berkenaan dengan cikgu mala calon PAS iaitu perempuan ni jenis tak mengenang budi yang telah ditaburkan oleh kerajaan. Cuba bayangkan daripada sekolah rendah dia diberi bantuan buku percuma..sehingga menengah..masuk maktab perguruan diberi elaun bulanan..bila dah keluar jadi saorang pendidik..tujuan asal kerajaan memilih beliau sebagai pendidik adalah untuk mengajar anak bangsa supaya menjadi manusia yang berguna..tetapi...sungguh malang hajat kerajaan tak tercapai..

Perempuan ini bergiat aktif didalam setiap program yang dianjurkan oleh kementerian pendidikan..rupanya khidmat sosial yang dilakukan ada udang disebalik batu ..beliau rupanya saorang pengintip dan menyalurkan segala maklumat kepada puak yang disokongnya..patutlah segala isu melibatkan sekolah..murid dan kementerian pelajaran disekitar Johor didedahkan dan siselongkar oleh Parti pembangkang rupanya...perempuan ini punya kerja ..INI KAH INI PERLAKUAN MULIA SAORANG MUSLIMAH YANG TERLEBIH ISLAM DARIPADA ORANG LAIN DENGAN TIDAK MEMEGANG AMANAH SEBAGAI SAORANG KAKITANGAN KERAJAAN SEPATUTNYA MENYIMPAN SEGALA MAKLUMAT SULIT KERAJAAN.